HTML

Beszélgetés a Világgal - BS-versek

Mit jelent verset írni? Talán annyit, mint prózában énekelni; szavakkal festményt festeni érzésekből és gondolatokból; megrajzolni szavakkal azt, ami csupán érezhető... Számomra legalábbis...

Friss topikok

BRAIN STORMING: Néma tettel mondom el

Brain Storming 2012.08.14. 00:41

..előzmények hosszú sora Köt össze azzal, Mire a szó kimondása Utána sarkall; Mert oktalan szavak Múlón, de hatalmasak, Zsarnokok, ha hagyjuk, S ránk omlik hatalmuk, Nyomasztón nagy súlyuk..

Néma tettel mondom el

Kimondanám,
De elcsépelt a szó;
Kimondanám,
De szóval el nem
Mondható;
Kimondanám,
Mit jelent nekem Ő;
De szóval, hanggal ez
Ki nem fejezhető.

Hallottam s mondtam
Már sokszor,
Néha épp jókor, de
Többször is rosszkor.
Kimondtam, de bár’
Ne tettem volna,
Mert nem más az, mint
Aprócska kapcsocska,
Mit előzmények hosszú sora
Köt össze azzal,
Mire a szó kimondása
Utána sarkall;
Mert oktalan szavak
Múlón, de hatalmasak,
Zsarnokok, ha hagyjuk,
S ránk omlik hatalmuk,
Nyomasztón nagy súlyuk.

Igyekszem, s
Nem szólok hát semmit,
Teszem, ami tetszik:
Néma tettek közöljék,
Szemmel és érintéssel
Hallhatóan
Mit érzek, mi van
Bennem, nem
Halogathatóan.

S bár beszélek én,
Jobb lenne, ha nem tenném,
Mert fontos szabályom
Megszegem:
A szavaknál a
Tetteket
(magamnál is)
Jobban szeretem.

Címkék: szerelem szenvedély rajongás udvarlás igaz szerelem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bsversek.blog.hu/api/trackback/id/tr364711196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása