HTML

Beszélgetés a Világgal - BS-versek

Mit jelent verset írni? Talán annyit, mint prózában énekelni; szavakkal festményt festeni érzésekből és gondolatokból; megrajzolni szavakkal azt, ami csupán érezhető... Számomra legalábbis...

Friss topikok

BRAIN STORMING: BESZÉLGETÉS A VILÁGGAL – 26.-30.§

Brain Storming 2012.05.31. 23:35

 

AMIKOR EGY AFORIZMAÍRÓ INKÁBB VERSET ÍR …

 

Krisztina emlékének; Ma van az életed; Mert lettem; Szív, Ész és Kéz; Vélemény

***

 

 

BRAIN STORMING:

 

26.§. Krisztina emlékének

Ha még
Lennél,
A lelkemben
Már lehet
Nem élnél;
De már nem
Vagy,
S így lelkem
Téged soha
El nem hagy.

 

***

 

BRAIN STORMING:
27.§. Ma van az életed

„Az életed
Mindig csak úgy
Élheted,
Mint a mai napon!”
Adj magadnak
Minden nap
Csak pár pillanatot,
Hogy elgondolkozz
Ezen
A gondolaton.

 

***

 

BRAIN STORMING:
28.§. Mert lettem

Vagyok,
Mert lettem;
Amilyen
Életem van,
Azt magam
Teremtettem.

 

***

 

BRAIN STORMING:
29.§. Szív, Ész és Kéz

Szív,
Ész
És kéz:
Boldogság=
Használd
mindhármat,
És kész.

 

***

 

BRAIN STORMING:
30.§. Vélemény

Egyet csak
Azzal érthetsz,
Mely utat te
Is választanád,
… ha arra tévedsz.

 

***

 

Folyt. köv.

 

Címkék: vers

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bsversek.blog.hu/api/trackback/id/tr814558279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása